سارق پمپ‌ های آب بخش سرخرود محمودآباد دستگیر شد
سارق پمپ‌ های آب بخش سرخرود محمودآباد دستگیر شد
محمودآباد آنلاین : سرهنگ حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: سارق پمپ هاي ‌آب‌ بخش سرخرود اين شهرستان با 12 فقره سرقت دستگیر شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمود حسین زاده” با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت پمپ‌آب در بخش سرخرود شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران  قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات انجام شده و بررسی های همه جانبه، ماموران انتظامی سرخرود به سرنخ‌هایی از سارق این پرونده‌ها دست یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه متهم حین سرقت پمپ‌آب دستگیر شد، تصریح کرد: این سارق حرفه ای در بازجویی های به عمل آمده به ۱۲ فقره سرقت پمپ‌ آب در روستاهای بخش سرخرود اعتراف کرد .

حسین زاده  از  کشف ۶ دستگاه پمپ آب و بیش از ۵۰ متر سیم کابل برق سرقتی از مخفیگاه متهم خبر داد و گفت:  اموال سرقتی کشف شده  با هماهنگی مرجع قضائی تحویل مال باختگان شد.

سرهنگ حسین زاده در پایان با بیان اینکه سارق با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی پلیس