آمار بیماران کرونایی بستری محمودآباد به ۵۹ نفر رسید
آمار بیماران کرونایی بستری محمودآباد به ۵۹ نفر رسید
محمودآباد آنلاین: مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد با بیان اینکه روند ابتلا به کرونا در این شهرستان مجددا سیر صعودی دارد، گفت:در حال حاضر 59 محمودآبادی در بیمارستان محمودآباد و شهرهای اطراف بستری هستند.

دکتر عباس توان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین افزود: در حال حاضر ۱۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان شهدای محمودآباد و ۴۵ نفر نیز در بیمارستان های شهرهای اطراف بستری هستند.

وی از فوت یک نفر در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت:با شروع پیک ششم کرونا پس از یک وقفه بیش از دوماهه، مجددا شاهد آغاز مرگ و میر کرونایی در شهرستان هستیم به طوریکه در هفته گذشته سه نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد ادامه داد: باوجود قرمز شدن رنگ کرونایی شهرستان همچنان میزان رعایت پروتکل های بهداشتی پایین است که این مساله نگران کننده می باشد.

وی خواستار مراجعه مردم برای تزریق دز سوم واکسن کرونا شد و گفت:  متاسفانه مردم برای تزریق دز سوم واکسن رغبت نشان نمی دهند و با وجود استقبال صددرصدی جامعه هدف در محمودآباد  برای دز اول واکسن تنها نیمی از این افراد واکسنه شده برای  تزریق دز سوم واکسن مراجعه کردند.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین