مشارکت حداکثری شهروندان برای برون رفت از چالش‌های شهر
مشارکت حداکثری شهروندان برای برون رفت از چالش‌های شهر
محمودآباد آنلاین: مهدی اختیاری شهردار منتخب محمودآباد، مشارکت حداکثری شهروندان را تنها راه برون رفت از چالش‌های شهر دانست و از شهروندان خواستار شد تا در حل چالش‌های موجود همیاری نمایند.

به گزارش محمودآباد آنلاین، مهدی اختیاری بعد از انتخاب وی به عنوان شهردار محمودآباد از سوی شورای اسلامی شهر محمودآباد از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر و پیام های تبریک شهروندان قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است :
هَذَا مِنْ فَضْلِ رَبِّی

باسلام و درود به ارواح شهیدان والامقام ایران عزیز و درود به روح ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی و سلام به پیشگاه رهبر فرزانه انقلاب و سلام و درود به مردم عزیز و شریف محمودآباد.
در ابتدا مراتب سپاس و قدردانی خود را از اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهرداران سابق آقایان محسن رضایی ومحمد صیقل وازی به سبب تلاش و خدمت صادقانه شان ابراز می دارم.
نیک می دانیم که قطعا تلاشها و زحمات خدمتگزاران صدیق در آبادانی و عمرانی این شهر هیچگاه از یاد مردم قدرشناس نخواهد رفت.
همچنین مراتب قدردانی خود را از فرهیختگان و گرانمایگان شهرستان که اینجانب را شایسته کسوت شهردار دانستند اعلام می دارم و امیدوارم فرزند شایسته ای برای این حسن نظر و انتخاب باشم.
اکنون که با نظر اکثریت اعضای محترم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر محمودآباد منتخب به مسئولیت خطیر شهرداری شهر محمودآباد شدم،ضمن تشکر از این اعتماد صمیمانه،از آنجا که ایمان دارم “عبادت بجز خدمت خلق نیست” خدای بزرگ را شاکرم که به من توفیق خدمت و فرصت عبادتی برتر داده و امیدوارم در پرتو عنایات حضرت حق و ظل توجهات حضرت بقیه الاعظم(ارواحنا له الفدا) با تکیه بر تخصص،تعهد،مسئولیت پذیری،استفاده از تجربیات گذشته و با نگاهی نو به مسایل شهر برای رسیدن به شهری پویا و شهروندی شاداب که کمال مدیریت شهری ست و از طریق مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در اداره شهر و امور آن فراهم می شود بطور مضاعف تلاش نمایم و بعنوان سرباز وطن/شهر وخادمی کوشا برای توسعه،پیشرفت و آبادانی و هم چنین تزریق روحیه امید،نشاط و پویایی به شهر و شهروندان لحظه ای فروگذار نباشم.
اینک که توفیق این خدمت نصیبم شده لازم است به مردم شریف محمودآباد اعلام کنم فارغ از تمامی علایق و سلیقه های سیاسی متنوع موجود نیازمند حمایت تمامی شما عزیزان هستم و دست یاری خود را بسوی همه کسانی که علاقمند به همراهی هستند دراز کرده و استقبال و افتخار به این همکاری می کنم. چرا که مشارکت حداکثری آحاد مردم را اولین شرط برون رفت از مسایل و موانع پیش رو می دانم.
ضمن اینکه با امتنان و قدردانی ، کرامت طبع بی بدیل و لطف و احسان بی نظیر شما مردم عزیز،مسئولین شهرستان،همکاران عزیز و دوستان گرامیم را می ستایم تقاضای موکد دارم از نصب بنرتبریک در سطح شهر و دیگر اقدامات مشابه خودداری فرمایید.
آرزوی سلامتی و سربلندی همه همشهریان عزیز را از خداوند منان خواهانم.

خدایا چنان کن سرانجام کار / تو خشنود باشی و ما رستگار

مهدی اختیاری
شهردار منتخب محمودآباد

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین