مسافران از شنا در ساعات شب پرهیز نمایند
مسافران از شنا در ساعات شب پرهیز نمایند
محمودآباد آنلاین : علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: با توجه به اینکه ساعت آغاز کار ناجیان غریق در ساحل از ساعت 8 صبح آغاز و تا ساعت 20 عصر ادامه دارد ، شنای شب در ساعات نابهنگام با تهدید مرگ همراه می باشد و انتظار میرود مسافران در روز و در مناطق تعیین شده اقدام به شنا کنند.

روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت:امسال برای سهولت شهروندان ۲۴ شناهگاه در ۳۲ کیلومتر ساحل تعیین شده و ۱۳۰ ناجی غریق در طول  نوار ساحلی محمودآباد مستقر شده است تا مسئولیت نجات جان مسافران را بر عهده گیرند.

وی گفت : امسال در مقایسه با سال گذشته۹۰% شاهد کاهش غریق در ساحل محممودآباد بودیم و همچنین به نسبت سال گذشته ۴۵% تصادفات دریایی در سواحل محمودآباد کاهش یافته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: امسال بر عکس تمامی سالهای گذشته حقوق ناجیان غریق به موقع پرداخت شده و امکانات امداد و جنات تحویل داده شده و جمعیت هلال احمر با کلیه امکانات خود در ساحل مستقر هستند.

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات سخت مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری ولی مدیریت سواحل خدشه ای ایجاد نشده و کمیته های ستاد ساماندهی سواحل تشکیل و فعال می باشند.

وی درخاتمه از ازحمات آقای علی رسولی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و بخشداران و شهرداران ، اداره فرهنگ و ارشاد و اداره ورزش و جوانان و هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان و اورژانس ۱۱۵ تقدیر و تشکر نمود.

 

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین