مدال آوری محمودآبادی ها در مسابقات دو ومیدانی کارگری کشور
مدال آوری محمودآبادی ها در مسابقات دو ومیدانی کارگری کشور
محمودآباد آنلاین: دوندگان محمودآبادی در رقابت های دو و میدانی کارگری قهرمانی آقایان و بانوان‌کشور به دو مدال رنگارنگ دست پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد ؛ مسابقات کارگری قهرمانی آقایان و بانوان کشور گرامیداشت شهدای کارگر و مدافعان سلامت به میزبانی استان خوزستان و شهر اهواز برگزار شد،دوندگان محمودآبادی موفق به ایستادن روی سکو شدند و ۲مدال طلا و برنز را به ارمغان آوردند.

در روز اول این رقابت ها که با حضور ۶۵ دونده زن از ۱۵ استان آغاز شد،«فاطمه سلطانی» در ماده ۱۰۰ متر بعد از نمایندگان خوزستان و اصفهان به مدال برنز دست یافت.

سحر تورانداز دیگر دونده محمودآبادی با وجود شایستگی فراوان از کسب مدال باز ماند.

این رقابت ها که یکی از سنجش های ارزیابی عملکرد ورزشکاران و قهرمانان دو ومیدانی کارگری برای عضویت در تیم‌ملی دو‌ ومیدانی کارگران‌کشور است در روز دوم در بخش مردان با حضور ۱۰۰ دونده مرد از ۲۹ استان برگزار شد.

در پایان رقابت های این روز «محمد تقی ربیع نیا»دونده محمودآبادی و عضو تیم ۴ در ۴۰۰ متر مازندران متشکل از سید امیر زمان پور، محمد یزدانی و علی عالمی به مقام قهرمانی و مدال طلا رسیدند‌.

اضافه می شود در پایان این رقابت ها عنوان قهرمانی به مازندران رسید و تیم های خوزستان و آذربایجان شرقی به ترتیب رده های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره ورزش و جوانان محمودآباد