از ۱۹ مولف محمودآبادی تجلیل خواهد شد
از ۱۹ مولف محمودآبادی تجلیل خواهد شد
محمودآباد آنلاین/خوشخو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد گفت: در نظر است به مناسبت روز ملّی قلم از ۱۶ کتاب جدید که مولفان آنها محمودآبادی هستند رونمایی شود.

صادق خوشخو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد پیش از ظهر امروز در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همزمان با ۱۴ تیر روز ملّی قلم در نظر است برای اولین بار از ۱۹ مولف محمودآبادی که طی سه سال اخیر اقدام به نگارش و تالیف کتاب نموده بودند ، تجلیل و قدردانی بعمل آید.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد خاطر نشان شد : این مراسم با حضور امام جمعه شهرستان محمودآباد و نماینده مردم فهیم شهرستان های نور و محمودآباد در خانه ملّت و فرماندار و سایر مدیران و فرهیختگان و نخبگان علمی شهرستان محمودآباد در روز دوشنبه ۱۴ تیر ساعت ۱۱ صبح با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل مجتمع فرهنگی و هنری غدیر برگزار خواهد شد.

 

صادق خوشخو حمایت از قشر فرهنگی مولف در راستای توسعه و ارتقای فرهنگ نشر و مطالعه کتاب رو مهم و از رویکردهای ضروری و اثر بخش در حوزه فرهنگی برشمرد و افزود: تلاش خواهیم کرد تا از کلیه نویسندگان و ناشران محمودآبادی به نحو احسن حمایت و قدردانی نمائیم.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین