امروز برای خداحافظی با تو تمام شهر آمده بودند
امروز برای خداحافظی با تو تمام شهر آمده بودند
محمودآباد آنلاین: دکتر مهربان شهر ، پیش از ظهر امروز در اجتماعی باشکوه و مثال زدنی و بر روی دستان مردم قدرشناس شهر محمودآباد تشیع و پس از وداع با مردم فهیم و دریا دل این شهر به امامزاده قاسم (ع) آمل جهت خاکسپاری بدرقه شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین : دکتر  سعید بناساز نوایی که سالها در شهر محمودآباد به عنوان رئیس درمانگاه تامین اجتماعی شهر محمودآباد و پزشک خانواده  به شهروندان خود خالصانه در حوزه سلامت و بهداشت و درمان خدمت کرد و همواره مورد عزت و تکریم بیماران خود ، بالاخص پیر مرد و پیر زن واقع می شد و حضور گسترده شهروندان در مراسم خداحافظی و بدرقه این پزشک محمودآبادی خود بیانگر تواضع و فروتنی و مردم داری این پزشک مهربان بود ، امروز برای همیشه با شهروندانش خداحافظی کرد.

خدمات سعید بناساز نوایی در شهر محمودآباد فقط به عنوان پزشک خانواده و رئیس درمانگاه تامین اجتماعی خلاصه نشده و ایشان در دو دوره شورای اسلامی شهر محمودآباد عضو بوده و آثار خدمات ایشان در این جایگاه در شهر بیاد مانده است.

گفتنی است مرحوم سعید بناساز نوایی پزشک عمومی و متخصص پوست و مو بوده و در سن ۵۳ سالگی به علت ابتلاء به بیماری سرطان شامگاه روز سه شنبه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین