دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان محمودآباد افتتاح شد
دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان محمودآباد افتتاح شد
محمودآباد آنلاین: ظهر امروز و طی مراسمی در آستانه فرا رسیدن سال نو و به منظور انسجام بخشی به خدمات سفرهای نوروزی دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان محمودآباد در اداره میراث فرهنگی و گردشگری افتتاح شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین : آیین افتتاح رسمی دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان محمودآباد پیش از ظهر امروز با حضور روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد و سرهنگ ابراهیم نژاد فرماندهی سپاه ، بخشداران مرکزی و سرخ رود  و اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی و سرخ رود و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمودآباد در محل اداره میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شد.

روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در آیین افتتاح دبیرخانه ستاد خدمات سفر شهرستان محمودآباد گفت: ایام نوروز به موجب موقعیت سوق الحیشی محمودآباد این شهرستان میزبان مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور می باشد و باید تلاش شود تا خدمات مطلوب به مسافران ارائه شود.

وی گفت: این دبیرخانه از امروز تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است، افزود: جلسات کمیته های ۱۲ گانه ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان به طور مستمر برگزار شده است و آمادگی لازم برای پذیرایی از مسافرین نوروزی را در شهرستان داریم.

لازم به ذکر است مسافران و گردشگران می‌توانند به منظور ارائه نظرات، پیشنهادات، شکایات و کسب اطلاعات گردشگری شهرستان به صورت حضوری در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر حضور پیدا کنند یا با شماره تلفن‌ ۴۴۷۳۴۳۴۵-۰۱۱ تماس بگیرند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین