محمودآباد آنلاین یکی از ۱۰ پایگاه خبری برتر مازندران
محمودآباد آنلاین یکی از ۱۰ پایگاه خبری برتر مازندران
محمودآباد آنلاین : کمیته رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نتایج پنجمین دوره رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری کشور را منتشر کرد.

بر اساس جدیدترین نتایج این ارزیابی، پایگاههای خبری شفقنا، پارسینه، جوان آنلاین، تابناک امروز، عصر ایران، جماران، ورزش سه، الف، جهان نیوز و سیتنا به عنوان ده سایت خبری برتر کشور از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نائل شده اند.

به گزارش محمودآباد آنلاین : کمیته رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری ضمن اعلام  نتایج پنجمین دوره رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری کشور، در بیانیه‌ای اعلام کرد: رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری به‌ منظور ایجاد رقابت سالم و حرفه‌ای و تشخیص جایگاه واقعی هر پایگاه خبری و با هدف ارتقای سطح کیفی رسانه‌های کشور انجام شده‌ است‌.

همچنین در بخش دیگری از این اطلاعیه با اشاره به اینکه دامنه زمانی ارزیابی پایگاه‌های خبری از مهرماه ۱۴۰۰ تا پایان شهریور ۱۴۰۱ بوده، آمده است: به امتیاز پایگاه‌های خبری غیر سراسری، اختصاصی (تک‌زمینه‌ای) به‌غیر از ورزشی و اقتصادی و نیز پایگاه‌های خبری غیر فارسی‌ زبان ۱۰ درصد افزوده خواهد شد.

همچنین به امتیاز نهایی پایگاه‌های خبری فعال در پیام‌رسان‌های بومی، به‌ شرط دارا بودن مخاطب بالای دو هزار نفر در آن پیام‌رسان، به ‌ازای هر هزار نفر ۲ درصد(تا حداکثر ۱۰ درصد) افزوده شده است.

محمد محتاطی صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری محمودآباد آنلاین گفت: این پایگاه در آستانه سومین سال فعالیت رسمی خود برای اولین بار در پنجمین دوره رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری کشور که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد ، حضور یافت که در تجربه اول توانست با کسب ۸/۴۵ امتیاز از سوی هیات داوران از بین ۱۷۸۳ پایگاه خبری کشور رتبه ۳۹۷ در کشور و جزء ۱۰ پایگاه خبری فعال و برتر مازندران محسوب شود.

محتاطی مدیرمسئول پایگاه خبری محمودآباد گفت: این پایگاه خبری از ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ توانست مجوز فعالیت خود را به شماره ۸۶۴۱۹ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ نماید و در آستانه سومین سال فعالیت خود ، بیش از  ۴۴۴۵ خبر و گزارش از رویدادهای مختلف شهرستان و استان مازندران و بعضاً ملّی انتشار داده است.

محمد محتاطی ضمن قدردانی از همکاری و تعامل خبرنگاران و شهروندان و فعالان فضای مجازی شهرستان گفت: همواره پیگیری مشکلات و مطالبات شهروندان به عنوان یک رسانه مستقل جزء دغدغه های اصلی این پایگاه خبری بوده است و امیدواریم با همراهی مسئولین و مشارکت شهروندان بتوانیم در سالهای پیش رو بتوانیم در راستای تحقق رسالت اصلی رسانه بومی و مردمی بیش از پیش گام های اثر بخش برداریم.

 

نتایج+ارزیابی+پنجمین+دوره+رتبه_بندی+پایگاه_های+خبری

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین