اصول حسابرسی(۱)؛ تألیف جدید دو محمودآبادی به گیشه عرضه رسید
اصول حسابرسی(۱)؛ تألیف جدید دو محمودآبادی به گیشه عرضه رسید
محمودآبادآنلاین: کتاب اصول حسابرسی(1) نوشته سیروس کلوانی و سید محمد باقر حسینی دو نویسنده محمودآبادی برای استفاده رشته حسابداری و مدیریت چاپ و روانه بازار کتاب شد.

سیروس کلوانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآبادآنلاین گفت: کتاب اصول حسابداری(۱) دارای ۹ فصل می‌باشد که در حال حاضر در ۵۰۰ نسخه توسط انتشارات لعل سخن منتشر شده است.
وی افزود: در فصل اول این کتاب به کلیات و مفاهیم عمومی حسابرسی پرداخته شده است که شالوده ۷ فصل بعدی می‌باشد و در فصل آخر این کتاب نیز سؤالات تستی وتحقیق برای دانشجویان تهیه شده است.
این نویسنده ادامه داد: این کتاب حاصل زحمت دو و نیم سال تلاش است که با همکاری سید محمدباقر مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به رشته تحریر در آمده است.
وی با بیان اینکه کتاب اصول حسابرسی(۱) هفتمین اثری است که با نویسندگی وی وارد بازار کتاب شده است گفت: سه کتاب دیگر(تحقیق در عملیات،حسابداری امور بانکی و اصول حسابرسی(۲)) نیز در حال ویرایش هستند که تا کمتر از یک ماه دیگر به چاپ خواهند رسید.
گفتنی است کتاب‌های ۱- پژوهش عملیاتی(۱)۲- پژوهش عملیاتی(۲)، ۳- مدیریت مالی(۱)، ۴- اصول و سرپرستی سازمان، ۵- بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی کشاورزان شهرستان بابل از بیمه محصولات کشاورزی و ۶- حسابداری مالیاتی ۱ و ۲ از دیگر آثار این نویسنده محمودآبادی است.
سیروس کلوانی متولد سال ۱۳۵۰ و اهل تلیکسر محمودآباد می‌باشد. وی دیپلم حسابداری خود را از هنرستان شهید بهشتی آمل اخذ کرد و پس از آن دوران کاردانی را در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای کرمانشاه گذراند. وی مدرک کارشناسی خود را در همین رشته از دانشگاه آزاد واحد بابل دریافت کرد.
وی دارای ۲ مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های مدیریت بازرگانی گرایش بیمه از دانشگاه آزاد اسلامی بابل و رشته حسابداری معدل ۱۹٫۰۸ از دانشگاه آزاد واحد نور است.
کلوانی کارشناس پذیرش و بازاریاب بورس واوراق بهادار کارگزاری مهر اقتصاد ایرانیان شعبه نور- حسابرس مؤسسه خدمات مالی و حسابداری تراز اندیشان بهداد شمال(تابش) نور- مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور- دانشگاه آیت الله آملی واحد آمل- دانشگاه کاوش محمودآباد- دانشکده فنی و حرفه‌ای محمودآباد و آموزشکده فنی و حرفه‌ای نوشهر می‌باشد.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین