بدنبال شکوفایی پتانسیل های جدید در والیبال ساحلی محمودآباد هستیم
بدنبال شکوفایی پتانسیل های جدید در والیبال ساحلی محمودآباد هستیم
محمودآباد آنلاین: رییس هیات والیبال محمودآباد گفت: شهرستان ظرفیت و پتانسیل بالایی در والیبال ساحلی دارد لذا در آینده نزدیک به دنبال رونق این رشته ورزشی در استان و شکوفا کردن توانمندیهای محمودآباد دراین بخش هستیم.

مجید فلاح  درحاشیه رقابت های والیبال ساحلی به روابط عمومی اداره ورزش و جوانان اظهار داشت: با توجه به اینکه در محمودآباد منابع آبی فراوانی وجود دارد، می توان از سواحل دریا برای رونق و گسترش والیبال ساحلی و دیگر رشته های ساحلی در شهرستان استفاده کرد هر چند این کار نیازمند حمایت و توجه مسئولان است.

وی افزود: با توسعه والیبال ساحلی در شهرستان‌می‌توانیم شور و نشاط در بین جوانان علاقه‌مند این رشته ایجاد کنیم تا آنها با روحیه بالاتری این رشته را دنبال کنند.

رئیس هیات والیبال  محمودآباد با بیان اینکه توسعه والیبال ساحلی یکی از سیاست‌های اصلی این هیات در سال جاری است افزود: در این راستا مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی استان را در ساحل خشت سر برگزار نمودیم.

وی ادامه داد:۱۵ تیم طی دو روز در این  دوره رقابت نمودند که در نهایت تیمهای نور،ساری(الف) و عباس آباد به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

مجید فلاح در پایان  راه‌اندازی و ایجاد مدارس والیبال را در رشد استعدادهای موجود در شهرستان موثر خواند و گفت: بی شک با ایجاد انگیزه و با نگاهی ویژه به بخش پایه، می توان شاهد پویایی بیشتر این رشته بود. در صورت حمایت مسؤولان و ارگان های شهرستانی و استانی می توان شاهد شکوفایی این رشته در استان و حضور والیبالیست های  محمودآبادی در تیم های ملی بود.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی ورزش و جوانان محمودآباد