محمودآبادی ها در سالجاری ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال صدقه دادند
محمودآبادی ها در سالجاری ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال صدقه دادند
محمودآباد آنلاین : عباس‌پور سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان محمودآباد مردم این شهرستان در چهار ماه نخست سال جاری مبلغ ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال صدقه داده‌اند.

عزیزالله عباس‌پور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین بیان کرد : کمیته امداد امام خمینی(ره) از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با هدف کمک به نیازمندان و اقشار کم‌درآمد تشکیل شده و همواره با همیاری و همکاری خیرین و نیکوکاران پیگیر امور نیازمندان می‌باشد.

او اظهار داشت : کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان محمودآباد هم اکنون حدود ۱۴۰۰ خانوار نیازمند شامل زنان بدون سرپرست ، سالمندان و … را تحت حمایت خود دارد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) محمودآباد به خبرنگار ما گفت : ضدعفونی محیط اداری و اتاق ها ، تهیه ماسک و محلول ضدعفونی کننده برای پرسنل و رعایت پروتکل های بهداشتی ، تهیه و توزیع ۲۰۰ سبد بهداشتی بین مددجویان و اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا شامل ماسک ، آب ژاول ، الکل ۷۰ درصد ، صابون ، مایع دستشویی و پودر لباسشویی و پرداخت وام قرض‌الحسنه و اهدای سبد کالا به آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا ، از جمله اقداماتی است که این نهاد در راستای مقابله با ویروس کرونا به انجام رسانده است.

عباس‌پور همچنین از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال خبر داد و افزود: در نظر داریم تا در سال جاری با استفاده از تسهیلات بانکی ، بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال وام اشتغال به تعداد ۸۵ نفر از مددجویان پرداخت گردد که این اقدام از مرداد ماه آغاز گردیده است.

او عنوان کرد : ۳ واحد احداث مسکن مددجویی روستایی در دست اقدام می باشد و همچنین مرمت و بازسازی ۴۰ واحد ساختمان مددجویان نیز در سال جاری در دستور کار قرار دارد.

عزیزالله عباس‌پور تاسیس و افتتاح مراکز نیکوکاری در سطح شهرستان و روستاها را اقدامی حائز اهمیت برشمرد و افزود : هم اکنون ۵ مرکز در سطح شهرستان محمودآباد ، شهر سرخرود و روستاهای ملاکلا و سیاهرودسر مشغول به فعالیت می‌باشند.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۰۳ نفر از فرزندان ایتام و ۱۶۳ نفر از فرزندان طرح محسنین از حمایت‌های مالی طرح اکرام و محسنین بهره مند می باشند تصریح کرد : در چهار ماهه نخست سال جاری حامیان این طرح‌ها مبلغ ۳ میلیارد ریال به حساب فرزندان یادشده واریز کرده‌اند.

او در پایان گفت : اهدای سبد کالا به تمامی مددجویان تحت پوشش از طریق فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه و طرح رزمایش ایران همدل با عنوان اطعام حسینی و احسان حسینی ، جهت توزیع غذای گرم و سبد کالا به مناسبت فرارسیدن ایام محرم و گرامیداشت شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) و ۷۲ تن از یاران با وفایش ، با همیاری عزاداران و هیئت‌های مذهبی که با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت می‌گیرد از جمله برنامه های ما در سال جدید است.

  • نویسنده : امیر عباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین