کشف ۲۰ کیلو گرم مواد مخدر از سوداگران مرگ در محمودآباد
کشف ۲۰ کیلو گرم مواد مخدر از سوداگران مرگ در محمودآباد
محمودآباد آنلاین: سرهنگ حسین زاده فرماندهی انتظامی محمودآباد از کشف 20 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تراک و انهدام یک باند سه نفره تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان محمودآباد خبر داد.

فرمانده انتظامی محمودآباد گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر، مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از فعالیت باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان محمودآباد با خبر شدند.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات پلیسی، اعضای سه نفره این  باند تهیه و توزیع موادمخدر که اهل کرمانشاه بودند و  با یک خودرو پژو ۴۰۵ در شهرستان محمودآباد اقدام به قاچاق و توزیع موادمخدر می کردند، شناسایی شدند.

رئیس پلیس محمودآباد تصریح کرد: در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، خودرو متهمان متوقف و در بازرسی از آن۲۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی از دستگیری ۳ متهم از اعضای اصلی این باند موادمخدر خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ محمود حسین زاده در پایان خاطرنشان ساخت: تلفن ۱۱۰ پلیس به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی در رابطه با فعالیت های مجرمانه سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر است.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین