مجتمع نفت محمودآباد میزبان  المپیاد فرهنگی جانبازان وزارت نفت
مجتمع نفت محمودآباد میزبان  المپیاد فرهنگی جانبازان وزارت نفت
محمودآباد آنلاین : ششمین المپیاد سراسری فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین وزارت نفت ، به میزبانی مجتمع ورزشی و آموزشی نفت محمودآباد برگزار شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین : در این مراسم که با حضور جانبازان و معلولین ورزشکار همراه بود تنی چند از جانبازان ٨ سال دفاع مقدس خاطرات شیرین خود از دوران جبهه و جنگ را برای حاضرین در مراسم تعریف کردند.

ششمین المپیاد سراسری فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولان وزارت نفت به میزبانی شرکت ملّی نفت ایران در مجتمع آموزشی و ورزشی نفت محمودآباد، در ۶ رشته ورزشی شنا، فوتسال، تیراندازی، دارت، تنیس روی میز و شطرنج که از پنج شنبه ۲۵ خرداد آغاز شده تا پایان امروز ادامه دارد.

این المپیاد فرهنگی ورزشی با حضور ۵۰۰ ورزشکار و کادر فنی در قالب ۶ تیم شرکت ملّی نفت ایران الف و ب، شرکت ملّی پالایش و پخش الف و ب، شرکت ملّی گاز و پتروشیمی درحال برگزاری است.

گفتنی است، در مراسم خاطره گویی جانبازان نیز دکتر هادی افشار رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملّی نفت ایران ، عباس بزمی نماینده اداره کل ورزش و نماینده چهار شرکت اصلّی وعوامل اجرایی برگزاری المپیاد و ورزشکاران خاطر در رقابت ها حضور داشتند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران