قاتل زن جوان ۳۰ ساله در محمودآباد دستگیر شد
قاتل زن جوان ۳۰ ساله در محمودآباد دستگیر شد
محمودآباد آنلاین: فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد از شناسایی و دستگیری فردی که همسرش را کشته بود و جنازه اش را بعد از سوزاندن در جنگل های منطقه واز نور دفن کرده بود خبر داد.

سرهنگ محمود حسین زاده فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: صبح امروز برابر گزارش واصله موضوع قتل زن جوان ۳۰ ساله به پلیس انتظامی محمودآباد گزارش شد که قاتل فردی به هویت( الف ب )که حدوداً ۳۵ سال سن داشت با عملیات های پلیسی و اطلاعاتی شناسایی و پس از دستگیری به قتل همسر خود اعتراف کرد.

وی گفت: قاتل پس از دستگیری علت قتل را اختلافات اخلاقی عنوان کرد و افزود: قاتل و مقتول اصالتا آذری زبان بوده و پس از بروز اختلاف بین دو طرف فرد قاتل اقدام به خفه کردن و کشتن همسر خود نموده و سپس جنازه وی را به جنگل های ارتفاعات واز برده و پس از به آتش کشیدن جنازه مقتول اقدام به دفن وی نمود که با وصول گزارشات مردمی بلافاصله اقدامات لازم پلیسی در این خصوص به فوریت صورت گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: جنازه مقتول برای کالبد شکافی تحویل پزشکی قانونی شده و فرد قاتل نیز به منظور پیگیری پرونده و صدور حکم قضائی روانه زندان شد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین