مبلغان دینی مخاطب شناس باشند
مبلغان دینی مخاطب شناس باشند
محمودآباد آنلاین : نماینده ولی فقیه در مازندران از مبلغان دینی خواست تا مخاطب شناس باشند و گفت: باید در راستای اهداف نسبت به جهاد تبیین نسل ها اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر پنجشنبه در جریان برگزاری دوره تربیت مبلّغ دانشگاهیان استان، اظهار کرد: باید بتوانیم نسل‌های جدید را در راستای اهداف جهاد تبیین کرده و روشن و همراهشان کنیم تا اهل این راه قلیل نباشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: بستر و زمینه دینی و اعتقادی مردم ما بستر خوب است و اگر قطب دانشگاهی کشور اصلاح شوند، امت اصلاح خواهد شد، غیر از کلاس‌های رسمی معارف و … حشر و نشر با دانشجویان در خوابگاه‌ها تاثیرش به مراتب بیشتر است.
این مسئول همچنین تصریح کرد: باید هنر گوش کردن بیاموزیم و پای سخنان دانشجویان بنشینیم زیرا مخاطب‌شناسی مهم است، اینکه هر طیفی چگونه فکر می‌کنند.
وی یادآور شد: هنوز هم شناخت ما از این‌ها کم است و مبلغان می‌توانید سربازانی برای کشف رشته‌های گوناگون دانشگاهی باشید، باید رهاورد و یافته‌های جدیدی داشته باشید.
آیت الله محمدی لائینی اذعان داشت: کسانی که در یک مجموعه رفتند یعنی همان مبلغان باید همیشه در یک مجموعه حضور داشته باشند تا تخصص کسب کنند.
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هر چه مخاطب‌شناس باشیم مبلغ بهتری خواهیم بود، اعلام کرد: به‌نوعی دردشناس باید شویم و به فرموده پیامبر اکرم (ص) هیچ کسی را دست‌کم نگیرید چون خداوند ولی خودش را در میان امت خودش پنهان کرده و فقیر هم پیش خدا بزرگ است.
  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : مهر