بازگشت شهید جاویدالاثر بعد از ۳۸ سال به زادگاهش
بازگشت شهید جاویدالاثر بعد از ۳۸ سال به زادگاهش
محمودآباد آنلاین: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان محمودآباد از بازگشت شهید جاویدالاثر بعد از ۳۸ سال از فکه به زادگاهش محمودآباد خبر داد.

جاسم قدمی با اشاره به بازگشت چند شهید دوران دفاع مقدس به زادگاهشان اظهار کرد: پیکر شهید منوچهر تقدسی بعد از ۳۸ سال جاوید الاثر بودن در فکه تفحص و به زادگاهش شهرستان محمودآباد بازگشت‌.

 

وی همچنین با اشاره به شناسایی پیکر شهید تقدسی از محمودآباد بیان کرد: شهید گرانقدر منوچهر تقدسی، ۴ مرداد ماه ۱۳۴۴ در ترسیاب محمودآباد چشم به جهان گشود و این بسیجی شهید ۱۹ بهمن ماه ۱۳۶۱ در منطقه فکه با اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

وی ادامه داد: پدر معظم شهید تقدسی به فرزند شهیدش پیوست و اکنون فقط مادر شهید چشم انتظار فرزند خود است که بعد از ۳۸ سال اتنظار تنها استخوان های فرزندش را به آغوش می‌کشد.

 

قدمی به تعداد شهدای جاویدالاثر شهرستان اشاره و افزود: شهرستان محمودآباد دارای ۱۹ تن شهید جاویدالاثر بود که بعد از شناسایی و برگشت پیکر مطهر شهید گرانقدر منوچهر تقدسی به زادگاهشان تعداد شهدای جاویدالاثر شهرستان به ۱۸ تن شهید رسید.

 

لازم به ذکر است که شامگاه امروز با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران، امام جمعه محمودآباد، فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد، معاون فرماندار و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان محمودآباد خبر بازگشت پیکر شهید تقدسی به بیت معظم این شهید گرانقدر اعلام شد.

 

پیکر شهید منوچهر تقدسی بعد از ۳۸ سال، تفحص و به زادگاهش روستای ترسیاب از توابع بخش مرکزی شهرستان محمودآباد بازگشت.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان محمودآباد