ما برای خدمت به مردم قرص هستیم
ما برای خدمت به مردم قرص هستیم
محمودآباد آنلاین / فرزانه نماینده مردم محمودآباد و نور در خانه ملت، صبح امروز در آئین کلنگ‌زنی آغاز تعریض و آسفالت بولوار ساحلی ۳۰ متری گلشهر سرخ رود، گفت: علی رغم تمام مشکلات و حرف و حدیث ها برای خدمت به مردم قرص  استواریم و ذره ای کم نخواهیم گذاشت.

ولی‌الله فرزانه بیان کرد: امروز امام عزیز ما، حضرت فاطمه زهرا(س) و سردار حاج قاسم سلیمانی همگی شاهد و راضی و دلشاد هستند، درحالی کلنگ پروژه‌هایمان را به زمین می‌زنیم که تحریم استکبار جهانی هستیم و در زمانی سرمایه‌گذاری می‌کنیم که دنیا در تکاپوی تضعیف ماست.

فرزانه اظهار داشت: امثال ترامپ که به درک واصل می‌شوند امیدوار بودند که ظرف یکی دو سال اقتصاد کشور فرو بپاشد ولی امروز همانطور خود در منجلاب های پی‌درپی دست و پا می‌زنند و نظام ایران اسلامی هنوز محکم و استوار پابرجاست.

وی با بیان اینکه سعی دشمن این است که برای فرزندانمان اشتغال ایجاد نشود و برای مردم رفاه نباشد تاکید کرد: هرکه بتواند برای فرزندان ما اشتغال و برای مردم ما رفاه ایجاد کند در جهت شعار مرگ بر آمریکا قدم برداشته.

نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کلنگ‌زنی ها برای رفاه مردم است تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است تا رفاه و آسایش و راحتی را برای مردم مهیا کنیم و در راه خدمت به مردم عزیز از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد. 

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین