شهریور ۱۴۰۰ پایان عمرکوچه های خاکی سرخرود
شهریور ۱۴۰۰ پایان عمرکوچه های خاکی سرخرود
محمودآباد آنلاین: کبود شهردار سرخرود با بیان اینکه نهضت آسفالت کوچه های سرخرود ادامه خواهد داشت گفت: در شش ماه نخست سال 1400 ، تمامی کوچه های خاکی شهر آسفالت خواهد شد.

محسن کبود فیروزجایی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین عمده فعالیت مهم شهرداری  در سال ۹۹ را تداوم نهضت آسفالت در خیابان های شهر اعلام کرد و گفت: عملیات اصلاحی معابر و کوچه ها در مناطق مختلف شهر بسته به نوع نیاز از جمله ترمیم ،لکه گیری، زیر سازی و اجرای آسفالت، اجرای کانال و جدول کشی در حال انجام می باشد.

وی افزود: در سال جاری حدود ۳۸ کوچه خاکی در شهر سرخرود آسفالت شده است که به صورت نمادین  آسفالت خیابان ساحلی ضلع غربی رودخانه هرازکه با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان به پایان رسید  به عنوان بخشی از پروژه های عمرانی شهرداری سرخرود افتتاح شد.

شهردار سرخرود با بیان اینکه طبق بررسی های میدانی همچنان ۱۰۰ کوچه خاکی در شهر وجود دارد گفت :با برنامه ریزی های انجام شده و فازبندی کوچه های خاکی شهر تا شش ماهه نخست سال آینده تمام این کوچه ها آسفالت خواهند شد.

وی یکی دیگر از پروژه های مهم و در دست اقدام شهرداری را احداث پل کابلی عنوان کرد و افزود: برای احداث این پل ۴ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

کبود افزود:احداث این پل از جهت سهولت در ترددهای غیر سواره با توجه به فاصله دو پل داخل شهر و کمربندی حائز اهمیت است که امیدواریم در کوتاهترین زمان عملیات اجرایی این پل انجام شود و به بهره برداری برسد.

  • نویسنده : شقایق ناییجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین