محمودآباد میزبان همایش استانی فرهنگیان شاهد دیار علویان
محمودآباد میزبان همایش استانی فرهنگیان شاهد دیار علویان
محمودآباد آنلاین : علیزاده فرماندار محمودآباد : برگزاری همایش فرهنگیان شاهد دیار علویان برای شهرستان صد هزار نفری محمودآباد یک فرصت و افتخار است.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد ، جلسه هم اندیشی برگزاری همایش فرهنگیان شاهد دیار علویان (به رنگ زنگ ایثار ) به ریاست روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد، مدیرکل ایثارگران دانشگاه فرهنگیان و رئیس مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی استان مازندران، معاون سیاسی فرماندار، اعضای شورای شهر محمودآباد و اعضای دبیرخانه همایش (نمایندگان مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی استان) در محل فرمانداری محمودآباد برگزار شد.
روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: همه ما مدیون خون پاک و مطهر شهدا هستیم و انشالله شهدا شفیع ما باشند.
فرماندار محمودآباد خطاب به برگزار کنندگان این همایش گفت : کار شما کار فرهنگی است و ما نیازمند چنین کارهای فرهنگی در کشور هستیم و این حرکت ارزنده شما یک اقدام نرم در مقابل آن همه جنگ فرهنگی دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری مدظله‌العالی فرمودند دشمن هیچ وقت بیکار ننشسته و مترصد و در کمین گاه است که ضربه بزند و الحمدالله برگزاری این همایش و حضور این جمع با برکت و روزی شهر ماست.
روح الله علیزاده در ادامه افزود: محمودآباد شهرستان شهید پرور است ما در شهرستان ۲ خانواده معزز ۳ شهیدی، ۱۰۶ شهید دانش آموز و ۶ شهید دانشجو ستاره های آسمان شهرستان محمودآباد می باشند.
فرماندار در انتها ضمن تقدیر از اعضای مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی استان مازندران که در قالب دبیرخانه همایش با مجموعه ای خوب در اینجا جمع شده اند گفت: انشالله بتوانیم مراسمی فاخر در شأن عزیززادگان شهدا آن ستاره های درخشان برگزار کنیم.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین