حضور امروز مردم پیام ایستادگی به دشمن بود
حضور امروز مردم پیام ایستادگی به دشمن بود
محمودآباد آنلاین / فرماندار محمودآباد گفت: این حضور گسترده مردم در رژه ۲۲ بهمن، پیام ایستادگی و حضور همیشگی در صحنه به دشمن خواهد بود.

خسرو طالبی در حاشیه برگزاری رژه خودرویی و موتوری مردم شهرستان محمودآباد به مناسب فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار محمودآباد آنلاین، بیان کرد: یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی پس از الهی بودن، دین و اتکا به رهبری، جمهوریت و مردم هستند.

وی افزود: مردم به عنوان کسانی که خود سرنوشتشان را تعیین می‌کنند در اولین رایشان نظام جمهوری اسلامی را انتخاب کردند و این انتخاب و برگزیده آنان بود.

نماینده عالی دولت در محمودآباد عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب در سال ۱۳۵۷ تا به امروز دشمن یک لحظه از ایجاد گرفتاری و سختگیری بر ملت ایران درنگ نکرد و تمام تلاش خود را برای ایجاد تفرقه بین مردم و نظام و دوری آنان از انقلاب و رهبری کرده است، اما مردم ما به پیروی از فرمان مقام معظم رهبری و با انگیزه الهی با توجه به شیوع ویروس کرونا در این صحنه حاضر شدند و مشت های گره کرده خود را بر دهان دشمنان کوبیدند.

طالبی اظهار داشت: امروز حضور پر شور مردم در جشن انقلاب نمونه‌ای از دریای بیکران حضور ملت است که در سراسر کشور می‌توان آن را شاهد بود و نیز پیامی به ما مسئولان که قدر مردم را بیشتر بدانیم و در خدمت به مردم و ملت صادقانه عمل کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این حضور همچنین پیامی به دشمن است که مردم ما همیشه در صحنه حضور خواهند داشت و تا زمانی که مردم در صحنه حضور دارند، دشمن باید فکر دیگری کند و بداند که ملت ایران ملتی استوار و مقاوم است و مردم ایران اسلامی این انقلاب را تا انقلاب مهدی فاطمه حفظ خواهند کرد.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین