۵ هزار انشعابات ماده ۴ در محمودآباد و نور وجود دارد
۵ هزار انشعابات ماده ۴ در محمودآباد و نور وجود دارد
محمودآباد آنلاین: در شهرستان‌های نور و محمودآباد حدود ۵ هزار انشعابات در خصوص ماده ۴ وجود دارد که نتوانستند ظرف سه سال مدارک قانونی را ارائه دهند و بدیهی است کسانی که در حریم‌ها، زمین‌های کشاورزی و خارج از محدوده شهر و روستا ساخت و سازهای غیرمجاز انجام می‌دهند، نمی‌توانند مدارک قانونی ارائه دهند و وضع این قانون در واگذاری انشعابات به ساخت و سازهای غیرمجاز در مجلس قبلی جای تأمل دارد.

فرزانه با اشاره به مسئله انقضای ماده ۴ و جمع‌آوری انشعابات اظهارداشت: ماده ۴ قانون در خصوص جلوگیری از مصارف غیرقانونی انشعابات، توسط مجلس قبلی وضع شده که دستگاه‌های خدمات رسان به کسانی که مدارک لازم و قانونی برای دریافت انشعابات ندارند، خدمات را ارائه دهند و این افراد مدت سه سال مهلت دارند تا مدارک قانونی را در این خصوص تهیه و به دستگاه‌های خدمات رسان ارائه دهند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبری در خصوص اینکه مسئولان پیوندشان را با مردم محکم نگه دارند، افزود: با وضعیت اقتصادی و معیشتی سخت در جامعه تلاش می‌کنیم به عنوان نماینده مردم در کنار آن‌ها باشیم و در حد توان در رفع مشکلات مردم خدمت رسانی کنیم.

فرزانه خاطرنشان کرد: هدف از ملاقات عمومی شفاف سازی مشکلات مردم در خصوص موضوعات مختلف است که می‌تواند در توزیع اعتبارات شهرستانی، استانی و ملی تأثیرگذار باشد و در این راستا با انعکاس معضلات و نیازهای مردم به وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف پیگیر رفع مشکلات مردم هستیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در پایان از معضلات و دغدغه‌های مردم به تسهیلات، مشکلات معیشتی و مالی، ساخت و سازها و تغییر کاربری‌ها اشاره کرد و گفت: در روز یکشنبه کمیسیون تلفیق تشکیل می‌شود و بودجه سال ۱۴۰۱ بررسی و موضوع افزایش یارانه هم در آن مطرح می‌شود.

  • نویسنده : بهناز مقدس
  • منبع خبر : خبرگزاری بلاغ