فعال شدن دو جایگاه عرضه سوخت در محمودآباد و سرخ رود
فعال شدن دو جایگاه عرضه سوخت در محمودآباد و سرخ رود
محمودآباد آنلاین: فاخری رئیس اداره پخش فرآوردهای نفتی شهرستان محمودآباد : جایگاه پمپ بنزین پروین در سرخ رود و جایگاه شیبانی در محمودآباد برای سوختگیری شهروندان فعال می باشد.

بهمن فاخری رئیس اداره پخش فرآوردهای نفتی شهرستان محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: به اطلاع عموم شهروندان شریف محمودآباد و سرخ رود می رساند به دلیل بروز مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت موقتاً امکان سوختگیری در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت با اختلال مواجه شده و عرضه سوخت خارج از سیستم سامانه سوخت با نرخ دوم در حال انجام است و انتظار میرود تا زمان رفع مشکل فنی کلیه آحاد جامعه صبوری نمایند.

وی گفت: خوشبختانه کلیه جایگاه های CNG در شهرستان محمودآباد فعال بوده و شهروندان مشکلی برای سوختگیری در جایگاه های نفتگاز نخواهند داشت.

رئیس اداره پخش فرآوردهای نفتی شهرستان محمودآباد تاکید کرد: پیرامون تامین بنزین و نفتگاز در جایگاه‌ها مشکلی وجود ندارد و فرآورده به میزان کافی در انبارهای نفت و جایگاه‌ها وجود دارد و هیچگونه نگرانی در این خصوص متصور نمی‌باشد و ضمنا شایعات مربوط به افزایش قیمت سوخت نیز قویا تکذیب می شود.

بهمن فاخری گفت: کارشناسان فنی از شرکت پخش فرآوردهای نفتی غرب استان به شهرستان اعزام شدند و در تلاش هستند تا یک به یک جایگاه ها را فعال نمایند و در حال حاضر جایگاه پمپ بنزین پروین در سرخ رود و جایگاه شیبانی در محمودآباد برای سوختگیری شهروندان فعال می باشد.

گفتنی است شهرستان محمودآباد ۱۱ جایگاه عرضه سوخت بنزین دارد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین