عرضه مرکبات مازندران در میادین شهری کشور
عرضه مرکبات مازندران در میادین شهری کشور
محمودآباد آنلاین : ساری- سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: مرکبات استان شب عید از طریق سازمان تعاون روستایی در مراکز و میادین شهری کشور عرضه می شود.

به گزارش پایگاه خبری محمودآباد آنلاین به نقل از  خبرنگار مهر، بابک مؤمنی عصر دوشنبه در نشست با تعاون روستایی با بیان آمادگی استان مازندران برای تأمین مرکبات سراسر کشور از طریق شبکه تعاون روستایی درباره تنظیم بازار میوه شب عید، تأمین سیب و پرتقال و عرضه مرکبات استان. با اشاره به وجود برنج در انبارها و آغاز فصل کشت و کار این محصول در استان خواستار بازگشایی مراکز خرید جدید و فعال‌تر شدن این مراکز با توجه به دستور وزیر جهاد کشاورزی و استاندار مازندران در این باره شد.

وی اظهار کرد: با ورود شبکه تعاون روستایی با موضوع خرید توافقی برنج در مازندران به زودی شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه خواهیم بود.

مؤمنی بیان کرد: در شهرهایی که شاهد دپوی برنج در انبارها هستیم مراکز خرید راه‌اندازی شده و به همین منظور رئیس و معاونین سازمان تعاون روستایی کشور با حضور در این استان به بررسی راه‌کارهای خرید برنج و بازار این محصول از رکود خواهند پرداخت.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار امیدواری کرد با پیگیری‌های انجام شده و قول مساعد مسؤولین ملی در تأمین اقلام اساسی ماه مبارک رمضان و شب عید دچار محدودیت و کمبودی نخواهیم بود و ایام بسیار مطمئنی در تأمین و توزیع اقلام اساسی پرمصرف در استان خواهیم داشت.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین