وضعیت نگران کننده واکسیناسیون در محمودآباد
وضعیت نگران کننده واکسیناسیون در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : واکسیناسیون تجميعي عليه کرونا در حالی در محمودآباد در حال انجام است که تنها دو مرکز حسینیه اعظم و درمانگاه کوثر برای شهروندان پیش بینی شده كه متاسفانه طي روزهاي اخير ازدحام جمعیت ، صف های طولانی ، کمبود پرسنل و گاها اتمام واکسن موجب نارضایتی شهروندان شده است.

به گزارش خبرنگار محمودآباد آنلاین ازدحام جمعیت در مراکز واکسیناسیون به محلی برای انتقال کرونا تبدیل شده است ، در حالی که قرار بود با واکسیناسیون عمومی شهروندان ، جامعه در برابر ویروس کرونا ایمن و سلامت آحاد جامعه حفظ شود .
مشاهدات عینی خبرنگار محمودآباد آنلاین در بازدید از حسینیه اعظم و درمانگاه کوثر سپاه که از اولین روز به عنوان پایگاه واکسیناسیون معرفی شده بود نشان از صف های طولانی و نارضایتی شهروندان دارد .صف های طولانی که خود می تواند در انتقال این ویروس تهدید محسوب شود.
کمبود کادر درمانی برای تزریق واکسن و تعداد کم مراکز واکسیناسیون از مهم ترین انتقادات و مطالبات شهروندان از مسئولین بهداشت و درمان شهرستان بود.
انتظار میرود مسئولین متولی امر همانگونه که در انتخابات ریاست جمهوری از ظرفیت مدارس و مساجد برای رای گیری و شعبات اخذ رای استفاده کردند برای افزایش مراکز واکسیناسیون نیز از خانه های بهداشت در روستاها ، مساجد وتکایای شهر و بهره مندی از ظرفیت همیاران سلامت و بهیاران استفاده کنند تا شاهد جلب رضایت شهروندان باشیم.

  • نویسنده : ملیکاکیاخسرو
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین