گذشته انقلاب برای نسلی که نبود باید تشریح و بازسازی شود
گذشته انقلاب برای نسلی که نبود باید تشریح و بازسازی شود
محمودآباد آنلاین : طالبی فرماندار شهرستان محمودآباد : گذشته این انقلاب برای نسلی که نبود باید تشریح و بازسازی شود و دشمن درست روی همین نسل و این افراد تمرکز کرده است.

به گزارش محمودآباد آنلاین در آستانه چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر ظهر امروز به ریاست خسرو طالبی فرماندار شهرستان محمودآباد و با حضور حجت السلام سید احمد جباری امام جمعه شهرستان محمودآباد ، سرهنگ ابراهیم نژاد فرماندهی سپاه و بخشداران مرکزی و سرخ رود و شهردار محمودآباد و سایر مدیران ادارات شهرستان در محل فرمانداری تشکیل شد.

خسرو طالبی فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه انگیزه الهی را علت اصلی انقلاب دانست و گفت: در جغرافیای تفکرما پابرهنگان کجای اندیشه ما قرار دارند ؟ قطعا مردم عامه باید دستاوردها و اقدامات انقلاب را ببیند چرا که انقلاب را امروز با ما می سنجند.

وی گفت: برخی از قضاوت های مردم بخاطر رفتار ما مدیران است و مهم ترین علت ماندگاری و رفعت حاج سردار سلیمانی در بین مردم انگیزه های الهی سردار دلها بوده است.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان محمودآباد گفت: این انقلاب برای به ثمر نشستن خون های زیادی ریخته شده و برای هر میز مدیریتی در این انقلاب ۷۳ شهید جان خود را فدای این نظام کردند و مسئولین و مدیران نظام مسئولیت سنگینی در قبال مردم دارند و باید قدردان این فرصت خدمت به مردم باشند و اگر انگیزه های الهی برای خدمت به مردم داشته باشند قطعا خدا در کارها کمک خواهد کرد.

وی خطاب به مدیران حاضر در جلسه گفت: گام دوم انقلاب را دوباره مطالعه و بازخوانی کنید و کارکردهای نظام را به مردم اشاره کنید چرا که مردم ما را می بینند و ما را با انقلاب و انقلاب را با ما می سنجند.

طالبی با اشاره با ضرورت آشنایی نسل جوان جامعه با آرمانهای انقلاب گفت: متاسفانه فضای مجازی به قتل گاه جوانانمان تبدیل شده است و باید فضای مجازی را مدیریت و تولید محتوا کنیم و نیاز های نسل جوان در فضای مجازی تامین شود.

نمانیده عالی دولت مهم ترین مولفه این انقلاب را مردمی بودن آن برشمرد و گفت: در ایام الله دهه فجر تلاش شود فضای شهر رنگ و بوی انقلاب بگیرد و مبنای اجرای تمام برنامه ها به محوریت خود مردم باشد و مدیران از فرصت این ایام برای تشریح گزارش اقدامات و عملکرد ادارات متبوع بهره ببرند.

وی در خاتمه از فعال سازی کمیته های اجرایی ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر در محمودآباد خبر داد و افزود: امسال برپایی جشن های انقلاب در روستاها باید در دستور کار بخشداران و دهیاران قرار بگیرد.

 

 

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین