افتتاح و کلنگ زنی دو پروژه عمرانی شهرداری محمودآباد
افتتاح و کلنگ زنی دو پروژه عمرانی شهرداری محمودآباد
محمودآباد آنلاین : همزمان با پنجمین روز از هفته دولت پروژه دیواره بتنی نهر زیگرود با طول ۷۰۰ متر و پروژه دیواره سنگی وقفی رود با طول ۴۰۰ متر در محمودآباد افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین ؛ مهدی اختیاری امروز در حاشیه آئین افتتاح دیواره بتنی نهر زیگرود و آئین کلنگ زنی دیواره سنگی وقفی رود با بیان اینکه شاهد افتتاح و بازگشایی دیواره بتنی زیگرود با طول ۷۰۰ متر در توسکا محله هستیم، اظهار کرد: اعتبار این پروژه ۹۰ میلیارد ریال بوده است که ۷۰ میلیارد ریال آن جهت ساخت دیواره و ۲۰ میلیارد ریال آن جهت آزادسازی هزینه شده است.
وی افزود: موضوعات مختلف باعث به تاخیر افتادن اتمام این پروژه شد و آزاد سازی این نهر که از مناظر مردم عبور می کرد بسیار زمان بر و پرهزینه بود.
اختیاری خاطرنشان کرد: ۵۰ میلیارد ریال این اعتبار از محل اعتبارات مدیریت بحران در سال ۱۴۰۰ که نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی جذب کرد، تامین شد.
شهردار محمودآباد ادامه داد: این پروژه باعث روان سازی، جلوگیری از طغیان رودخانه و معضل آبگرفتگی چند ساله گلشهر می شود و این نوید را می دهیم در توسکا محله، محلات بالاتر و گلشهر این مشکل حل خواهد شد.
این مسئول در رابطه با دیواره سنگی وقفی رود بیان کرد: این پروژه با طول ۴۰۰ متر و با حجم ۷۲ میلیارد ریال امروز کلنگ زنی می شود.
اختیاری یاداور شد: ۴۴ میلیارد تومان پروژه قابل افتتاح و ۳۸ میلیارد تومان پروژه در حین احداث داریم که در ماه های آینده به بهره برداری می رسد.
وی افزود: احداث پیاده راه ساحلی محمودآباد با طول ۵۰۰ متر از پشت شهرداری تا پشت سپاه از ماه بعدی شروع خواهد شد.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین