تیم بسکتبال محمودآباد راهی لیگ دسته دو کشور می شود
تیم بسکتبال محمودآباد راهی لیگ دسته دو کشور می شود
محمودآباد آنلاین / با پیگیری هیات بسکتبال محمودآباد،تیم بسکتبال مردان محمودآباد در لیگ دسته دو کشور حضور خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد؛ حسین رضایی رئیس هیات بسکتبال محمودآباد گفت: با توجه به ظرفیت ها و استعداد های ورزشی به ویژه رشته بسکتبال در محمودآباد با پیگیری های صورت گرفته تیم آقایان این شهر تحت عنوان خانه بسکتبال محمودآباد پس از سال ها،مجوز حضور در رقابت های لیگ دسته دو کشور را کسب کرد.

 

او افزود: دیروز جلسه قرعه کشی باشگاه های حاضر در این رقابت ها به بصورت آنلاین برگزار شدو ۳۸ تیم حاضر به دو گروه شمال و جنوب تقسیم شدند که در بخش شمال شش گروه ۴ تیمی و در بخش جنوب دو گروه ۵ تیمی و یک گروه ۴ تیمی به رقابت خواهند پرداخت.

 

حسین رضایی از هم گروهی این تیم در گروه شمال با ۳ تیم آرین خاک صفا دشت، خانه بسکتبال شیروان و پارساگارد مشهد در گروه B خبر داد و زمان آغاز مسابقات لیگ بسکتبال دسته دو کشور را در دور اول را ۳ اسفند امسال به میزبانی شیروانی ها اعلام کرد.

 

او با بیان اینکه تیم خانه بسکتبال محمودآباد نیاز به حمایت همه جانبه از سوی همگان را دارد،حمایت مسئولین را در تیم داری وزش های حرفی لازم دانست.

 

حسین رضایی سرمربی تیم در پایان تصریح کرد: این تیم از چهار ماه گذشته تمرینات آماده سازی و جذب بازیکن خود را آغاز کرده که ۱۷ بازیکن شامل ۱۱ بازیکن بومی، ۶ بازیکن از شهرهای بابلسر،آمل و نوشهر است و مربی و سرپرست تیم نیز میثم قاسمی است.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد