فضای مجازی محل تسویه حساب شخصی نیست
فضای مجازی محل تسویه حساب شخصی نیست
محمودآباد آنلاین / معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار محمودآباد گفت: فضای مجازی محلی برای تسویه حساب شخصی نیست و اصحاب رسانه باید فضای مجازی را مدیریت کنند و از هرگونه افترا بستن به اشخاص بپرهیزند.

قنبرعلی داداش‌پور پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران و اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان که با حضور فرماندار و دادستان محمودآباد در محل فرمانداری برگزار شد بیان کرد: با توجه به تجربیات خوبی که از شما خبرنگاران و فعالان رسانه سراغ داریم قطعا هم‌اندیشی و مشارکت شما در خصوص انتخابات پیش‌رو اثرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه از بدو حضور در این شهرستان گروهی با ادمین های فضای مجازی برای تبادل نظر و کم کردن مشکلات در فضای مجازی تشکیل دادیم، خاطرنشان کرد: همانطور که فضای مجازی یک فضایی برای آگاهی و با ظرفیت های فراوان است همانطور هم یکسری تهدیداتی در پیش دارد که اگر به آن توجه و رسیدگی نشود ممکن است جبران ناپذیر باشد.

داداش‌پور تصریح کرد: در فضای رسانه‌ای شهرستان محمودآباد می‌دیدیم که پیوسته مشکلات و دغدغه های مردم و شهروندان، کاستی‌هایی که وجود داشت و اعتراضات و پیام شهروند انعکاس و پیگیری می‌شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار محمودآباد با بیان اینکه شما اصحاب رسانه چشم و گوش و زبان مردم هستید، از همکاری اصحاب رسانه با مسئولان در حل مشکلات شهرستان تشکر و اظهار کرد: تمام پیگیری‌هایی که از مشکلات مردم داشتید را به گوش مسئول نهاد مربوطه رساندیم و این آثار و خیر و برکت همدلی و همسویی و مشارکت شما با ماست.

قنبرعلی داداش‌پور با اشاره به مشکلات زیادی که بر دوش مردم و جامعه است، افزود: نیاز به تزریق یک شور و نشاط اجتماعی داریم که این موضوع می‌طلبد تا شما صاحبان رسانه پیام‌هایی که حاوی شور و نشاط است را مدیریت کنید و بر نشاط بخشی آن بیفزایید.

وی ضمن درخواست از اصحاب رسانه بابت همکاری بیشتر در ایام انتخابات متذکر شد: در ایام انتخابات هر شخصی می‌تواند از رسانه خود برای تبلیغات استفاده کند اما انتظار داریم در بازنشر محتوای تولید شده دقت کنید و از تخریب افراد نیز بپرهیزید.

داداش‌پور تاکید کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه ملاک و معیارهای انتخاب صحیح را در جامعه نشر دهند.

وی ادامه داد: آماده پاسخگویی و پیگیری مشکلات شما هستیم؛ ما خدمتگزار مردمیم و شان ما همین خدمتگزاری به مردم است.

معاون فرماندار محمودآباد با اشاره به ویدیوی پخش شده در روزهای اخیر در رابطه با سگ های بلاصاحب نوید داد: اقدامات خوبی در حوزه ساماندهی سگ های بلاصاحب در محمودآباد در حال انجام است.

وی در پایان گفت: انتقاد حق شماست و وظیفه ما پاسخگویی است.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین