کلنگ‌ احداث یادمان شهدای غواص در محمودآباد به زمین زده شد
کلنگ‌ احداث یادمان شهدای غواص در محمودآباد به زمین زده شد
به گزارش محمودآباد آنلاین : کلنگ مقبره و یادمان سه تن از شهدای گمنام غواص محمودآباد با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال به زمین زده شد.

این آئین پیش از ظهر امروز باحضور حجت السلام سید داود موسوی امام جمعه محمودآباد ، سردار ملکی مدیر کل حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران ، شریعت فرماندار محمودآباد ، سرهنگ ابراهیم‌نژاد فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد و سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر و خانواده معظم شهدا و دیگر مسئولین شهری در محل تدفین شهدای گمنام غواص واقع در کمربندی غربی برگزار شد.

مدیر کل حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در این آئین ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم الحرام و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بیان داشت : با خاکسپاری این سه شهید در این مکان اینجا به مرکز ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت تبدیل شده است.

سردار عبدالله ملکی کار شهدا و ادامه دهندگان آنان را نشانه عشق به خدا ، ارزش ها و آرمان های دین و انقلاب خواند و عنوان کرد : شاید با خود بگوییم که فقط چند تکه استخوان است که در این مکان دفن شده است، اما همین استخوان هاست که فکر و روح و اندیشه را می‌سازد و انسان را تقویت می‌کند.

او حمایت و پای کار آمدن دیگر مسئولین در احداث یادمان شهدای گمنام را خواستار شد و افزود : امیدواریم با حضور چشمگیر مردم این مکان را به مرکز فرهنگی دفاع مقدس تبدیل کنیم و بتوانیم از کرامات این شهدا بهره‌مند شویم.

لازم به ذکر است پیکر پاک و مطهر این سه شهید گمنام، از بین شهدای تفحص شده از عملیات کربلای ۴ واقع در ام‌الرصاص در بیست و دوم مرداد ماه ۱۳۹۴ در محمودآباد خاکسپاری شده است.

  • نویسنده : امیر عباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین