دستگیری کلاهبردار ۳۰۰ میلیارد ریالی در محمودآباد
دستگیری کلاهبردار ۳۰۰ میلیارد ریالی در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : سردار میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری کلاهبردار 300 میلیاردی توسط پلیس آگاهی شهرستان محمودآّباد خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین :  سردارمرتضی میرزایی، اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به مراجع انتظامی شهرستان محمودآباد مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فردی ناشناس، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل وکلاهبرداری پلیس آگاهی محمودآباد متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: متهم که اهل یکی از شهرستان های همجوار بوده است، با شناسایی بیماران مبتلا به اعتیاد در مراکز درمانی اقدام به دریافت دسته چک بانکی به نام آنان و خرید کالا با استفاده از آن می کرد.

سردار میرزایی، خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تا کنون به کلاهبرداری ۳۰۰ میلیارد ریالی از ۱۳ نفر از مردم در سایر استان های کشور اعتراف کرد. این مقام انتظامی در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد به مردم توصیه کرد: ضمن عدم اعتماد به افراد ناشناس و عدم دریافت چک و سایر اوراق بهادار از آنان در انجام معاملات، در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرآنلاین