طرح شهید امانی با انسجام بیشتری در محمودآباد برگزار می شود
طرح شهید امانی با انسجام بیشتری در محمودآباد برگزار می شود
محمودآباد آنلاین : طالبی فرماندار محمودآباد : با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و گرانی‌های اخیر، با اجرای منسجم و قوی طرح شهید امانی به دنبال کنترل و نظارت بر تهیه و توزیع اقلام مهم زندگی مردم هستیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد؛ صبح امروز شنبه ۲۷ آذر ماه جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان به ریاست خسرو طالبی فرماندار شهرستان محمودآباد و با حضور جمال فاضلی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و سرهنگ ابراهیم نژاد فرمانده سپاه و رئیس اداره صمت و معاون اداره جهاد کشاورزی،  رئیس بسیج اصناف و نمایندگانی از شهرداری محمودآباد و اداره تعزیرات با محوریت ارائه گزارش های میدانی از آخرین وضعیت بازار شهرستان و اجرای طرح شهید امانی در راستای کنترل و نظارت بر قیمت اقلام اساسی در بازار در راستای کسب رضایتمندی مردم در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار محمودآباد  با بیان اینکه ورود بسیج با همکاری اداره صمت و جهاد کشاورزی می‌تواند نقش مهمی در نظارت بر قیمت ایفا کند، گفت: در راستای نظارت بر فروش کالاهای مایحتاج زندگی، طرح قرارگاه شهید امانی در محمودآباد جدی و اثر بخش اجرایی شود.

وی افزود: بسیج همیشه با ورود خود در بخش‌های مختلف مانند اجرای طرح سردار سلیمانی، طرح محرومیت‌زدایی و واکسیناسیون با رای و نظر مردم بسیار موفق عمل کرد و امیداوریم در طرح نظارت بر بازار هم با همکاری مردم و بازاریان سربلند بیرون بیاید.

فرماندار شهرستان محمودآباد : در اجرای این طرح مرحله اول نظارت بر کالاهای مایحتاج زندگی از جمله مرغ، تخم مرغ، گوشت و خوابار است تا اینکه طبق قیمت مصوب اجناس به دست مصرف کننده برسد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین