نخستین تألیف آموزگار محمودآبادی روانه بازار کتاب شد
نخستین تألیف آموزگار محمودآبادی روانه بازار کتاب شد
به گزارش محمودآباد آنلاین، کتاب مدرسه گمشده، نخستین اثر سید شاهین میری از انتشارات لعل سخن محمودآباد منتشر شد.

سید شاهین میری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: ایده نوشتن این کتاب چند سال قبل که در همایش استانی درس‌پژوهی حضور داشتم به ذهنم آمد. آن سال به ابتکار استاد علی عبدالهی و خانم دکترحسین‌زاده، جشنواره درس‌پژوهی در مدارس استان مازندران برای اولین بار با شیوه روایت‌نگاری برگزار شد و بنده توفیق داشتم به عنوان مدرس و داور استانی، خدمت این بزرگواران و همکارانم باشم.

وی افزود: جذابیت‌های روایت‌نگاری سبب شد تا به فکر ثبت تجارب خود در مدارس مختلف بیفتم.

میری اذعان داشت: هدایت و کمک به همکارانم در نوشتن روایت های معلمی این شوق را در من به وجود آورد که اتفاقات روزهای اول معلمی خود را درجهت کمک به معلمان جوان و جدید به رشته تحریر در آورم.

وی بیان کرد: هر معلمی حتی اگر یکسال از عمر معلمی‌اش گذشته باشد، کتاب قطوری از لحظات ناب زندگی است، اما افسوس این کتاب‌های گرانقدر، در قلب و ذهن بسیاری از معلّمان به یادگار می‌مانند و هرگز به رشته تحریر درنمی آیند.

این نویسنده در خاتمه ذکر کرد: این کتاب که اولین کتاب چاپ شده بنده است، درحقیقت سرگذشت معلم جوانی در اولین سال خدمتش در مدرسه‌ای دور افتاده در دل کوه های سر به فلک کشیده ی البرز را روایت می‌کند.

به گزارش محموداباد آنلاین، سید شاهین میری دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی و راهبر آموزشی مدارس ابتدایی شهرستان محمودآباد است.

لازم به ذکر است که وی در گذشته بازیکن تیم فوتبال شموشک نوشهر و نساجی مازندران هم بوده است.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین