شناسایی ۲۱ پلاک در حریم دریای شهرستان محمودآباد
شناسایی ۲۱ پلاک در حریم دریای شهرستان محمودآباد
محمودآباد آنلاین / فرماندار محمودآباد اظهار داشت: نزدیک به یک کیلومتر از ساحل شهرستان در حریم ۶۰ متر ساحل بوده و پیگیریهای لازم برای آزاد سازی آنها بعمل آمده است.

شامگاه روز یکشنبه جلسه آزاد سازی حریم ساحلی به ریاست مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران و با حضور علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد و صدیقه حق شناس معاون برنامه ریزی فرمانداری و سرپرست شهرداری محمودآباد و حسینی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان نور در محل فرمانداری برگزار شد.

علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد در این جلسه گفت: با تلاش‌های صورت گرفته بخش اعظمی از ساحل محمودآباد از تصرف و ویلاسازی آزاد شده و برای عموم افراد قابل دسترس می باشد .

وی گفت: در طول ۳۰ کیلومتر ساحل شهرستان تنها کمتر از ۲ کیلومتر در قالب ۲۱ پلاک که ۶ پلاک آن دولتی و نظامی بوده و مابقی توسط اشخاص حقیقی اقدام به ساخت و ساز شده که از طریق منابع طبیعی پیگیری لازم برای قلع و قمع بعمل آمده است.

فرماندار شهرستان محمودآباد عدم استقرار اداره منابع طبیعی در شهرستان و نبود نظارت های مستمر را از مهمترین دلایل تصرف ساحل توسط این افراد برشمرد و افزود: پیگیریهای حقوقی لازم بعمل آمده و بزودی شاهد تخریب و آزاد سازی این مناطق ساحلی خواهیم بود.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین