قلی زاده میرود ، بناساز می آید ؟
قلی زاده میرود ، بناساز می آید ؟
کمتر از یک هفته به انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر محمودآباد زمان باقی مانده است و حدس و گمان ها در خصوص فردی که مسئولیت ریاست سال پایانی شورا را بر عهده خواهد گرفت ، زیاد است.

یکم شهریور ماه زمان تشکیل جلسه شورای اسلامی شهر و انتخاب اعضای جدید هیئت رئیسه می باشد که از این رو‌ نورالله قلی زاده رئیس ۳ سال گذشته پنجمین دوره شورای اسلامی شهر از شانس بیشتری برای تمدید ریاست خود برخوردار میباشد .

گرچه اخبار واصله حاکی از کاندیدای احتمالی دکتر سعید بناساز برای ریاست این دوره شورای شهر حکایت دارد ولی باید صبر کرد تا دید روز شنبه اول شهریور قرعه ریاست به نام چه کسی خواهد افتاد.

مهرداد خسروی و محسن صالحی و مرتضی غلامی اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با محمودآباد آنلاین از عدم کاندیدای ریاست این دوره خبر دادند.

قابل ذکر است در سومین سال از پنجمین دوره شورای اسلامی شهر محمود آباد نورالله قلی زاده مسئولیت ریاست و‌مهرداد خسروی به عنوان نائب رئیس و محسن صالحی به عنوان خزانه دار و‌ همچنین مرتضی غلامی و سعید بناساز دیگر اعضای این شورا در جایگاه منشی مسئولیت هیات رئیسه را دارند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین