سایت زباله محمودآباد جوابگوی حجم مسافران نیست
سایت زباله محمودآباد جوابگوی حجم مسافران نیست
محمودآباد آنلاین : به گزارش خبرگزاری تسنیم مهدی اختیاری شهردار محمودآباد در جلسه ستاد خدمات سفر با اشاره به وضعیت چادرخوابی در سطح شهر اظهار کرد: جمع‌آوری بخشی از این زباله برعهده شهرداری و بخش دیگر به هم‌افزایی دیگر دستگاه‌ها برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه چادرخوابی معضلی که با وجود تذکر همچنان این کار انجام می‌شود، افزود: با وجود اسکان چادر با ظرفیت ۲۰۰ نقطه اسکان برای ساماندهی نیاز به همکاری نیروی انتظامی است.

اختیاری در خصوص حجم زیاد زباله در سطح شهر با توجه به ایام نوروز عنوان کرد: زباله با وجود چهار برابر شدن در ایام تعطیلات از عهده شهرداری و ظرفیت آن خارج می‌شود و نمی‌توان نیروهای خدماتی را که طی ۲۴ ساعته ان هم سه شیفت در شبانه‌روز به جمع‌آوری زباله می‌پردازند، بیشتر تحمیل کرد؛ شهرداری و نیروهایش تمام توان خود را به کار بردند اما وقتی مسافر زیاد است چه راهکاری باز نیاز است تا زباله‌ای در سطح شهر دیده نشود.

شهردار محمودآباد تاکید کرد: برای چادرخوابی لازم به ورود نیروی بسیجی در این ایام نسبت به ساماندهی مسافران نوروزی است.

وی ادامه داد: در زمینه پارکینگ نیز با وجود پرداخت کم تعرفه، بسیاری از بومی ها از پرداخت آن امتناع می‌کنند به طوری که نزاع هم ایجاد می‌شود و این نشان‌دهنده خوبی بر اجرای قانون و ایجاد نظم نیست.

  • نویسنده : کبریا مقدس
  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم مازندران