بازگشت ۶ هکتار اراضی مرغوب کشاورزی به چرخه تولید در محمودآباد
بازگشت ۶ هکتار اراضی مرغوب کشاورزی به چرخه تولید در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : فرمانده انتظامی استان مازندران از آزادسازی ۶۷ هزار مترمربع از زمین های کشاورزی شهرستان محمودآباد به ارزش ۱۳۴ میلیارد تومان و بازگشت این اراضی مرغوب به چرخه تولید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی در تشریح این خبر گفت: یکی از ماموریت های مستمر این فرماندهی، اجرای احکام مربوط به ساخت و سازهای غیرمجازی است که افراد سودجو با ساخت بنا و ویلا در زمین های کشاورزی بدون مجوز قانونی اقدام می کنند.

وی افزود: قلع و قمع و تخریب ۵۱ مورد دیوارکشی تفکیک و ساخت و ساز غیرمجاز در ۶۷ هزار مترمربع از اراضی روستاهای اطراف شهرستان محمودآباد که توسط افراد سودجو و به صورت غیرمجاز در قالب ساختمان، بناسازی و دیوارکشی احداث شده بود با حکم مقام قضایی انجام شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به برگشت ۶۷ هکتار از اراضی مرغوب کشاورزی به چرخه تولید، تصریح کرد: ارزش این زمین ها بنا بر اعلام کارشناسان بالغ ۱۳۴ میلیارد تومان بوده و این تخریب با حضور دستگاه های متولی از جمله اداره جهاد کشاورزی و با حضور مقتدرانه پلیس بدون هیچ گونه رخدادی به اتمام رسید.

سردار میرزایی با تاکید بر اینکه پلیس در برخورد با اقدامات غیرقانونی و ساخت و سازهای غیرمجاز هیچ گونه اغماضی نخواهد داشت از مردم درخواست کرد: به جهت جلوگیری از تضییع حقوق و زیان های مالی قبل از هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوزهای قانونی نسبت به ساخت و ساز اقدام کنند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس