تامین ۴۰۰ هزار لیتر بنزین برای جایگاه های سوخت محمودآباد
تامین ۴۰۰ هزار لیتر بنزین برای جایگاه های سوخت محمودآباد
محمودآباد آنلاین : ولی اله فرزانه نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی از تامین نزدیک به 400 هزار لیتر بنزین برای جایگاههای سوخت این شهرستان خبر داد.

شامگاه امروز دوشنبه ۲۶ دی ماه ولی اله فرزانه نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: با توجه به تعطیلی جایگاههای سوخت CNG و کاهش دما و قطع گاز در برخی نقاط استان ، شاهد افزایش میزان مصرف بنزین به نسبت روزهای معمول بوده و بنزین در برخی جایگاه های سوخت به اتمام رسید.

وی گفت: در حالت عادی مصرف روزانه سوخت بنزین در شهرستان محمودآباد تقریباً ۳۰۰ هزار لیتر بوده که در این ایام این میزان به قدر قابل توجهی افزایش یافته و موجب ایجاد ترافیک سنگین در جایگاههای سوخت شده بود.

ولی اله فرزانه تصریح کرد : مسئولیت تامین سوخت شهرستانهای نور و محمودآباد با شرکت پخش فرآوردهای نفتی غرب استان می باشد ولی با رایزنی های بعمل آمده با اداره کل مدیریت بحران استان و مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری میزان ۴۰۰ هزار لیتر سوخت به سهمیه شهرستان محمودآباد و نور اضافه شده و از مجموع ۱۱ جایگاه سوخت در محمودآباد ۶ جایگاه فعال و در حال سوخت رسانی می باشد.

نماینده مردم شهرستانهای نور و محمودآباد در خانه ملّت تصریح کرد: یکی از دلایل کمبود فعلی سوخت عدم تامین خودروی نفتکش جهت انتقال سوخت به شهرستانها می باشد وگرنه مشکلی در تامین خود سوخت نمی باشد و تمام تلاش ها برای رسیدن به شرایط پایدار و مطلوب ادامه دارد.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین