سارق سیم کابل برق و مخابرات در دام پلیس محمودآباد
سارق سیم کابل برق و مخابرات در دام پلیس محمودآباد
محمودآباد آنلاین : سرهنگ حسين زاده، فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از شناسايي و دستگيري سارق سيم برق و کابل‌ مخابرات با اعتراف به 13فقره سرقت , و کشف 280 متر سيم برق سرقتي در بخش مرکزي خبر داد.

سرهنگ “محمودحسین زاده” در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس از وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل مخابرات در سطح شهرستان محمودآباد و پیگیری‌های پلیس در این خصوص خبر داد و گفت: ماموران تجسس کلانتری۱۱ این شهرستان با انجام تحقیقات گسترده و استفاده از روش‌های فنی کشف جرم سرنخ‌هایی از یک سارق پرونده‌های سرقت به دست آوردند.

وی در ادامه افزود:ماموران این متهم راحین تردد با یک خودروی سواری پراید در بخش مرکزی شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وسیله نقلیه وی را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی محمود آباد به کشف حدود ۲۸۰ متر سیم برق سرقتی در بازرسی از خودروی توقیفی اشاره کرد و بیان‌داشت: سارق ۳۵ساله در تحقیقات پلیس به ۱۳فقره سرقت سیم برق و کابل مخابرات اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ حسین زاده در پایان از شهروندان خواست تا ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین