کودک تهرانی در دریای محمودآباد غرق شد
کودک تهرانی در دریای محمودآباد غرق شد
محمودآباد آنلاین/ دبیر ستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد از غرق شدن یک کودک تهرانی در منطقه شنا ممنوع ساحل پشت بیمارستان شهدای این شهرستان خبر داد.

محمد محتاطی گفت:بعد از ظهر امروز  حدود ساعت ۱۶  امیر حسین زندی پسر بچه ۹ ساله مشغول بازی در دریا بوده است که به علت مواجی بودن دریا و بی توجهی والدین و  ناآشنایی به فنون شنا در منطقه شنا ممنوع دریا غرق شد .

دبیر ستاد ساماندهی سواحل محمودآباد افزود:  این کودک به محض غرق شدن توسط ناجی غریق از آب بیرون کشیده  و بیمارستان منتقل شد ولی متاسفانه عملیات احیا بی فایده بود و پسر بجه مذکور جان خود را ازدست داد.

وی با بیان اینکه  عصر امروز دریا طوفانی بود، گفت:با وجود اینکه بارها توسط ناجیان به مردم  و مسافران  تذکر داده شد ولی متاسفانه باز هم شاهد  عدم توجه مردم به هشدارها و ورود کودکان به دریا بودیم .

محتاطی ادامه داد: متاسفانه باوجود تمامی اطلاع رسانی ها مبنی بر طوفانی بودن دریا و همچنین  نصب بنر های شنا ممنوع در مناطق ممنوعه مردم هیچگونه توجهی به علایم و هشدارها ندارد و این بی توجهی سبب افزایش قربانیان دریا به ویژه در مناطق ممنوعه شده است.

وی از مسافران و شهروندان محمودآبادی خواست با توجه به  اینکه به علت پس روی دریا مناطق ممنوعه پشت سنگچین باز شده است و امکان شنا در این مناطق وجود دارد  از حضور در  این مناطق شنا در آن خودداری کنند.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین