دستگیری دو عضو شورای اسلامی و دهیار  روستای ملاکلا در سرخرود
دستگیری دو عضو شورای اسلامی و دهیار  روستای ملاکلا در سرخرود
محمودآباد آنلاین : حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران گفت : دو عضو شورای اسلامی و دهیار روستای ملاکلا از بخش سرخرود شهرستان محمودآباد به اتهامات اخذ رشوه و صدور پروانه‌های ساختمانی در ۱۳ هکتار از اراضی خارج از بافت و جعل پروانه‌های متعدد ساختمانی دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا ،  و به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران صبح امروز حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری رییس کل دادگستری مازندران در مصاحبه با رسانه ها گفت: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی، ششمین عضو شورای شهر ساری به اتهام فساد مالی به دستور مقام قضایی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به اینکه حکم محکومیت قطعی شهردار سابق بابلسر نیز صادر شد، افزود : شهردار سابق بابلسر (م-ش) به اتهام ارتشا، به ۵ سال حبس، ۷۴ ضربه شلاق و سه سال انفصال از خدمات دولتی و جزای نقدی از سوی یکی از شعب دادگاه تجدیدنظر استان محکوم شد.

وی گفت: بعد از دستور مرجع قضایی، سازمان اطلاعات سپاه به بررسی مراتب پرداخته و اسناد و مدارک لازم تهیه و نامبردگان بعد از تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت در زندان به سر می‌برند.

رئیس کل دادگستری مازندران با تأکید بر مبارزه سریع، قاطع وبی‌اغماض با انواع فساد، گفت: واکنش دستگاه قضایی استان نسبت به هرگونه فساد اداری، مالی و تضییع اموال عمومی، سریع، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : روابط عمومی دادگستری مازندران