ساخت ۱۵ واحد خانه محروم در محمودآباد
ساخت ۱۵ واحد خانه محروم در محمودآباد
محمودآباد آنلاین / فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد گفت: با همکاری کمیته امداد امام خمینی و بسیج سازندگی ۱۵ واحد خانه محروم در این شهرستان در دست احداث است.

اسماعیل ابراهیم‌نژاد صبح امروز در حاشیه بازدید از مراحل ساخت و تکمیل یک واحد از خانه محروم در روستای‌های گلیرد و آزادمون اظهار کرد: سپاه شهرستان محمودآباد براساس دستورالعمل ابلاغی موظف به ساخت ۴۰ واحد مسکونی خانه برای محرومان این شهرستان است.

 

 

وی گفت: تاکنون برای ۱۵ واحد مسکونی با کمیته امداد امام خمینی تفاهم‌نامه همکاری و ساخت صورت گرفته و در این راستا با همکاری بسیج سازندگی،کمیته امداد امام خمینی، بنیاد مسکن و سپاه شهرستان در حال ساخت این واحدها برای محرومان مددجوی کمیته امداد امام خمینی هستیم.

ابراهیم‌نژاد خاطرنشان کرد: این ۱۵ واحد در روستاهای آزادمون، جونی‌کلا، علی‌آباد، عبدالله‌آباد، اسکنده، اسدالله آباد، زنگی‌کلای دابو، احمدآباد کلیج، زنگی‌کلای هرازپی، گلیرد، میرعلمده و بائوده علیا است که در روستاهای علی‌آباد، عبدالله‌آباد و اسکنده هر کدام دو واحد و در بقیه روستاها یک واحد مسکونی خانه محروم در حال ساخت است.

 

 

این مسؤول یادآور شد: میزان اعتبار هر واحد مسکونی ۱۰۰ میلیون تومان بوده که مبلغ ۵۰ میلیون توان آن از طریق وام روستایی و ۳۰ میلیون وام بلاعوض دولتی و ۲۰ میلیون تومان از طرف کمیته‌امداد امام خمینی برای ساخت این واحدها هزینه خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد عنوان کرد: پروانه ساخت ۱۱ واحد به مساحت هر واحد ۵۰ مترمربع از بنیاد مسکن توسط کمیته امداد امام خمینی اخذ و دو واحد ۸۰ متری و یک واحد ۸۸ متری و یک واحد ۱۲۰ متر مربعی در ۱۲ روستا در حال احداث است.

 

 

ابراهیم‌نژاد در پایان گفت: با توجه به افزایش هزینه های ساخت و مصالح برای اینکه با این بودجه محدود بتوانیم خانه ها را زودتر تکمیل کنیم از نیروی کار بسیج سازندگی و بسیجیان روستاها استفاده کرده تا هم در یک عمل خداپسندانه شرکت کرده و هم عده ای از نیازمندان محروم جامعه را صاحب یک سرپناه آبرومندی کرده تا شرمنده خانواده نشوند.

به گزارش محمودآباد آنلاین، در این بازدید که به همراه عباس پورمسئول کمیته امداد محمودآباد و روحی مدیر بسیج سازندگی اعضای شورای اسلامی روستای های گلیرد و آزادمون و فرماندهان پایگاه بسیج همراه بوده تاکید شده که نیروهای بسیج سازندگی و هریک از دستگاه ها با همت بیشتر نسبت به تکمیل این واحدها اهتمام بورزند.

  • نویسنده : مهرداد محمدیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین