آزادسازی میلیاردی اراضی کشاورزی در محمودآباد
آزادسازی میلیاردی اراضی کشاورزی در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : سرهنگ سیدموسی حسینی جانشین انتظامی استان مازندران از آزادسازی 17 هزار و 900 متر مربع از اراضی کشاورزی شهرستان محمودآباد به ارزشی بالغ بر 360 میلیارد ریال ، خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”سیدموسی حسینی” در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی ملّی و کشاورزی و در پی کسب خبری مبنی بر ساخت و سازهای غیرمجاز در بخشی از زمین های کشاورزی شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی های مقدماتی و تحقیقات پلیسی و  پس از هماهنگی های قضائی، با همکاری ماموران انتظامی و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی حصارها و ساخت و سازهای ایجاد شده در زمین های مذکور تخریب شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ۶۸ مورد دیوارکشی، تفکیک و ساخت و ساز غیرمجاز در ۱۷ هزار و ۹۰۰ مترمربع از اراضی بخش هراز پی شهرستان محمودآباد تخریب و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

سرهنگ حسینی ارزش زمین های رهاسازی شده در این عملیات را  بالغ ۳۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و  از تشکیل پرونده برای ۶۷ نفر از سودجویان که اقدام به احداث ساختمان و دیوار کشی در زمین های مذکور کرده بودند خبر داد .

وی با تاکید بر در برخورد قاطع و قانونی پلیس با و ساخت و سازهای غیرمجاز از مردم خواست: برای جلوگیری از تضییع حقوق و زیان های مالی قبل از خرید ملک و  هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام کنند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین