رزمندگان محمودآباد تجلیل شدند
رزمندگان محمودآباد تجلیل شدند
به گزارش محمودآباد آنلاین : آئین تجلیل و قدردانی از مجاهدت های ۲۴۵۰ رزمنده هشت سال دفاع مقدس شهرستان محمودآباد، صبح امروز همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، با حضور امام جمعه محمودآباد ، فرماندار محمودآباد ، فرمانده سپاه محمودآباد و دیگر مسئولین شهرستانی در مصلی محمودآباد برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان محمودآباد در حاشیه این آئین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و رزمندگان اسلام بیان کرد: امروز به پاس زحمات تمامی رزمندگان اسلام و کسانی که برای این انقلاب و نظام زحمت کشیدند، به صورت نمادین از ۲۰۰ رزمنده شهرستان محمودآباد با اهدای لوح سپاس تجلیل خواهد شد.

وی افزود: ما ۲۴۵۰ رزمنده در شهرستان محمودآباد داریم که این لوح های سپاس را به دست تمامی این عزیزان خواهیم رساند.

سرهنگ دوم پاسدار اسماعیل ابراهیم‌نژاد تاکید کرد: ما همیشه باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم و هرکاری کنیم باز هم در برابر زحمات رزمندگانمان کم است.

ابراهیم‌نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد: انشاءالله تمامی مسئولین ما مانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، انقلابی و جهادی پای کار این نظام بایستند و به مردم خدمت کنند.

لازم به ذکر است که در حاشیه این مراسم بیانات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(ره) در تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران به صورت زنده به پخش رسیده است.

همچنین سخنرانی رئیس هیئت رزمندگان اسلام شهرستان محمودآباد و مداحی و شعرخوانی تعدادی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی از جمله برنامه های اجرا شده در این آئین بود.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین