از محمودآباد تا آفریقا روی رکاب دوچرخه
از محمودآباد تا آفریقا روی رکاب دوچرخه
محمودآبادآنلاین :در قرن امروز و حکومت فضای مجازی بر دنیا ، کمتر کسی است که تصمیم بگیرد تمام زندگی اش را تبدیل به یک کوله پشتی کند و همپای سفرش هم دوچرخه ای باشد که او را به مکان های دور دنیا ببرد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد ؛ کم هستند آدم هایی که بیش از پنج دههاز زندگیشان گذشته و به فکر تصمیم به رکابزنی به کشورهای دور دست کردند .نهایت حکایت ناصر خسرو رامی توان به یاد آورد که او هم در سن چهل سالگی تصمیم به تغییر کند. حالا در در عصر تکنولوژی و حکومتفضای مجازی بر دنیا ، کمتر کسی است که تصمیم بگیرد تمام زندگی اش را تبدیل به یک کوله پشتی کند وهمپای سفرش هم دوچرخه ای باشد که او را به مکان های دور دنیا ببرد.

نبی الله بابایی سایکل توریست محمودآباد ، ۵۵ ساله و اهل و ساکن روستای رودپشت است .وی که سابقه سفربه دور کشور و کشورهای حاشیه خلیج فارس را با پدال دوچرخه خود دارد، تصمیم دارد به کشور آفریقا سفرکند .

نبی اله بابایی با شعار صلح و دوستی وهمچنین حمایت از حیات وحش با حمایت مدیریت رستوران ماهورمهندس داود امانپور  عازم کشورهای شرق آفریقا بزرگترین حیات وحش جهان خواهد شد .

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی ورزش و جوانان