افتتاح و بهره برداری از ۳ طرح کشاورزی محمودآباد در دهه فجر
افتتاح و بهره برداری از ۳ طرح کشاورزی محمودآباد در دهه فجر
محمودآباد آنلاین؛مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: همزمان با ایام بزرگداشت دهه مبارک فجر 3 پروژه بخش کشاورزی با اعتبار 128 میلیارد ریال دراین شهرستان افتتاح و بهره برداری می شود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد، محمد هادی زاده گفت: به مناسب گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، سه پروژه بخش کشاورزی در شهرستان محمودآباد مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۱۲۸ میلیارد ریال از محل تسهیلات سامانه سیتا و آورده شخصی به بهره برداری می رسد.

هادی زاده ادامه داد: این پروژه ها شامل احداث و توسعه یک واحد گلخانه به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع در روستای تشبندان، احداث یک واحد مرغداری گوشتی به ظرفیت ۲۰ هزار قطعه در روستای سیرجارون و احداث یک واحد بسته بندی برنج و غلات به ظرفیت ۲۵۰۰ تن واقع در روستای خشت سر از جمله پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری بخش کشاورزی این شهرستان در دهه مبارکه  فجر امسال است.

این مسوول تصریح کرد: با افتتاح و بهره برداری این پروژه ها برای ۲۴ نفر اشتغالزایی شده و ۸ خانوار از مزایای آن بهره مند می شوند.

  • نویسنده : شقایق ناییجیان
  • منبع خبر : روابط عمومی جهاد کشاورزی محمودآباد