توزیع ۷/۳ هزار تن کود شیمیایی در محمودآباد
توزیع ۷/۳ هزار تن کود شیمیایی در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : هادی زاده مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 3 هزار و 781 تن کود شیمیایی به بهره‌برداران بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد، محمد هادی‌زاده با اشاره به توزیع کودهای شیمیایی توسط کارگزاری های تحت نظارت مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳ هزار و ۷۸۱ تن کود شیمیایی به کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد اظهار داشت: کودهای توزیع شده شامل ۳ هزار و ۵۳ تن کود اوره، ۵۱۰ تن انواع کود فسفاته و نیز ۲۱۸ تن انواع کود پتاسه است.

هادی‌زاده گفت: کشاورزان باید برای ثبت و یا ویرایش سطح زیر کشت خود به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند چون سامانه پایش کودی به سامانه جامع پهنه بندی متصل است و هر کشاورز باید درخواست خود را در سامانه پایش کودی ارسال کند.

وی خاطر نشان کرد: برای حذف واسطه‌ها و جلوگیری از سوءاستفاده، توزیع کود شیمیایی تنها از طریق حواله الکترونیک و به اهتمام کارشناسان مروج در مراکز سه گانه جهاد کشاورزی این شهرستان انجام می شود.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین