دولت سیزدهم دولت پاسخ‌گو خواهد بود
دولت سیزدهم دولت پاسخ‌گو خواهد بود
محمودآباد آنلاین: روح‌الله علیزاده فرماندار محمودآباد صبح امروز در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: کم توقع و امین‌ترین افراد جامعه را باید خبرنگاران جامعه دانست چراکه آمین مردم برای پوشش دغدغه‌هایشان هستند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران دیدبانان نظام و زبان گویای انقلاب هستند تا اخبار صحیح را به مردم برسانند و به دور از کار غیرکارشناسی و غیر منطقی اخبار را اطلاع رسانی کنند.

فرماندار محمودآباد افزود: حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب بر عهده خبرنگاران و اصحاب رسانه است و این انتظار می‌رود تا همانند همیشه این رسالت به درستی انجام شود.

علیزاده خاطرنشان کرد: استقلال فرهنگی، فرهنگ عمومی، دغدغه فرهنگی و اینچنین کلید واژه‌ها با خبرنگاران باید در سطح جامعه پوشش داد.

وی امانت‌داری خبرنگاران را دست رد بر سینه قول‌های اقتصادی دانست و گفت: اعتماد و امانت‌داری منجر به درستی انجام وظیفه می‌شود.

فرماندار محمودآباد ادامه داد: برخورد سلیقه‌ای با خبرنگاران باید حذف شود و در یک راستا و یک نگاه مسئولین با خبرنگاران ارتباط داشته باشند.

علیزاده اظهار کرد: خبرنگار و مجموعه‌های خبری آنان از یک خانواده هستند که باید مورد توجه قرار گیرند تا امنیت شغلی برایشان رقم بخورد و این نگاه نیازمند توجه بیشتر به این قشر است.

وی یادآور شد: یکی از دغدغه‌های من نشست با خبرنگاران است که از دلسوزترین اقشار جامعه هستند چراکه دولت سیزدهم دولت پاسخ‌گو خواهد بود که کماکان ساماندهی یارانه‌ها در ماه‌های اولیه حضور آقای رئیسی اجرا کرد.

فرماندار با اشاره به اینکه سرانه زباله در مازندران رو به افزایش است که باعث شد تا موضوع تفکیک زباله در روستاها مطرح شود، گفت: با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توان به تکمیل روند زباله‌سوز و تفکیک زباله کمک کرد.

  • نویسنده : بهناز مقدس
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین