استاندار هر کسی را که دوستش دارد به محمودآباد می آورد
استاندار هر کسی را که دوستش دارد به محمودآباد می آورد
محمودآباد آنلاین : فرزانه نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی : استاندار مازندران هر کسی را دوستش دارد به محمودآباد می آورند و قطعاً فرماندار جدید هم مورد علاقه و حمایت ایشان هستند. .

آئین تودیع و معارفه فرماندار محمودآباد پیش از ظهر امروز و با حضور ائمه جمعه شهرهای محمودآباد و سرخ رود و سعید فرزانه نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی و حسین حسن نژاد معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران و محمدی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران و علیرضا شریعت و خسرو طالبی فرماندار جدید محمودآباد در مجتمع غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد برگزار شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین، نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی در این آئین اظهار داشت: فرماندار باید عامل وحدت در شهرستان باشد و برای این کار نیازمند شناخت و آشنایی و درک صحیح و کامل است و با توجه به اینکه ۷۰% جمعیت شهرستان محمودآباد ساکن روستا هستند انتخاب چنین فرمانداری که مسئولیت کلیه روستاهای استان با او بوده است می تواند تغییر با تدبیر باشد.

وی عنوان داشت: با توجه به اینکه فضای مجازی آزاد و رها شده است ، این روزها می‌بینیم که برخی ها در فضای مجازی در تحلیل های خود نگاه صفر و صدی به این موضوعات سیاسی دارند که متأسفانه از برخی صحبت های ما به همین شیوه برداشتی نادرست دارند.

فرزانه با اشاره به انتقاد های موجود در رابطه استفاده از ظرفیت نیروهای بومی برای انتخاب فرماندار اذعان کرد: معاون سیاسی استاندار می تواند گواه بدهد از گلوگاه تا رامسر بدنبال نیروی بومی وزارت کشوری در حد بخشدار یا معاون فرماندار و غیره بودیم یا نبود و یا اگر هم بود کسی علاقمند نبود تا این بار مسئولیت را در این مقطع بر دوش بگیرد و خیلی تلاش کردیم که این اتفاق بیفتد.

نماینده مردم محمودآباد و نور در خانه ملت افزود: به عنوان یک نیروی وزارت کشوری به وظایف و شکل انتصاب فرمانداران آگاهی کامل دارم  اما با توجه به ملاحظات سیاسی دولت، تاکید میکنم نیروی وزارت کشوری بومی با شرایط در نظر گرفته شده دوستان استانداری را نداشتیم یا اگر هم بود خود فرد علاقمندی به پذیرش این مسئولیت در این مقطع را نداشت.

ایشان در پایان از زحمات ۱۶ ماهه علیرضا شریعت فرماندار وقت محمودآباد قدردانی نمود و انتصاب خسرو طالبی به سمت فرماندار شهرستان محمودآباد را تبریک عرض نمود.

 

 

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین