افتتاح طرح ملّی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی در سرخ رود
افتتاح طرح ملّی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی در سرخ رود
محمودآباد آنلاین : طی مراسمی با حضور ولی الله فرزانه نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، روح علیزاده فرماندار شهرستان، لیلی احمدی معاون هلال احمر استان مازندران ، امین رنجکش بخشدار، محمد قاسمی معاون برنامه ریزی فرماندار، محسن کبودفیروزجایی شهردار، احمدی رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و بخش سرخ رود، مدیران و روسای ادارات شهرستان و ، ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری سرخ رود افتتاح شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد در حاشیه این مراسم در مصاحبه با خبرنگاران گفت:  بیست و سومین مرحله طرح ملّی خدمات بشردوستانه هلال احمر در نوروز ۱۴۰۲ در ورودی شهر سرخ رود آغاز به کار کرد تا پایگاه خدمات جوانان هلال احمر از امروز تا ۱۵ فروردین در سطح شهرستان محمودآباد خدمتگزار مسافران نوروزی باشند.

وی گفت: این پایگاه با همکاری دستگاه های امدادی از جمله آتش نشانی، اورژانس ۱۱۵ و جمعیت هلال احمر و اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان راه اندازی شده است.

در ادامه این مراسم هدیه نوروزی شامل پکیج های راهنمایی بهمراه سبزه هفت سین توسط مدعوین به اولین میهمانان ورودی به شهر سرخ رود تقدیم شد.

گفتنی است این ستاد جنب پارک ورزش مستقر و خدمت رسانی به شهروندان، مسافران و گردشگران نوروزی را در دستور کار قرار داده است.

محسن کبود فیروزجایی شهرداری سرخ رود نیز طی سخنانی ضمن تبریک سال نو گفت: شهرداری سرخ رود با تجهیز کیوسک سنتی و برپایی کمپ موقت تا مورخ ۱۵/۰۱/۰۲ ۱۴میزبان شهروندان، مسافرین و گردشگران خواهد بود.

شهردار سرخ رود از جمله خدمات قابل ارائه در این ستاد را تست قند خون، تست فشار خون، استقرار آمبولانس، راهنمایی مسیر، پذیرایی از کودکان در غرفه کودک، ایجاد فضای سنتی، تهیه و برپایی سفره هفت سین در المان سنتی حاشیه کمپ، پارک بازی، فضای استراحت موقت مسافران در پارک، نمازخانه و سرویس بهداشتی و تقدیم نقشه شهر، شهرستان و استان به گردشگران اشاره نمود.

شایان ذکر است دبیرخانه ستاد جهت بررسی، نظارت و رفع هرگونه مشکل احتمالی در ارائه خدمات به محل فوق با کشیک نوروزی منتقل گردید.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد